Vi hjælper vores kunder med:

KUNDEKONTAKT

Hvordan fastholder I jeres kunder? Tilfredse kunder og høj kundeloyalitet handler om at afdække kundens behov og skabe tryghed og tillid i relationen. Skal I være et skridt foran jeres konkurrenter, er det afgørende at have en god kontakt med jeres kunder, så I fastholder deres interesse og engagement.

PRISFORHANDLING

Kender I markedsværdien på jeres produkter? Har i en strategi, når I forhandler priser med jeres kunder? Prisen på jeres varer kan ofte være afgørende for, hvorvidt kunden ender med at købe. Vi hjælper jer med at sætte struktur på prisforhandlingerne og arbejde med konkrete forhandlingsværktøjer, så I kan øge lukkerprocenten.

BEARBEJDNING AF EMNER

Den succesfulde sælger forstår derfor at behandle hver kunde ud fra individuelle behov, og tilpasser salgsstilen hver eneste gang. Lær hvordan I tilpasser både adfærd, fremtoning og strategi efter kundens individuelle købssignaler, så I kan fastholde køberens interesse og motivation.

OPFØLGNING

Hvor gode er I til at følge op på jeres kunder og tilbud? Manglende opfølgning er en af de største grunde til svigtende salg hos de danske virksomheder. Skal I være et skridt foran jeres konkurrenter, er der et kæmpe potentiale her. Vi hjælper jer med at sætte struktur på opfølgning, og tilpasse stilen til hvert enkelt kundeemne.

PRODUKTER

Ved I om der er efterspørgsel på jeres produkter? Hvem er parat til at købe? Hvorfor køber de? Eller hvorfor køber de ikke? Vi hjælper jer med at skabe overblik over jeres produkter, undersøge efterspørgslen, tilpasser dem til markedet, og placerer dem præcist dér, hvor kunderne er allermest købsparate.

PROCESSER & FLOW

Hvordan sikrer I, at kunderne får den absolut bedste oplevelse, hver gang de er i kontakt med jer? Uanset hvem i firmaet, man kommer i kontakt med, skal oplevelsen være god, hvis I vil fastholde kundens interesse. Vi hjælper med at skabe overblik og struktur i jeres kundeflow og -kontakt, så I holder fast i jeres glade kunder.

SALGSMATERIALE

Salgsmaterialet er et vigtigt værktøj for sælgeren til at få båret et salg i mål. Materialet skal give et hurtigt og klart overblik over produkter samt de værdier, de tilfører hos kunden. Vi hjælper med at få formidlet jeres produkt og værdier på en visuel måde, så I altid efterlader kunden med et godt helhedsindtryk over jeres forretning.

PROCESSER & FLOW

Hvordan sikrer I, at kunderne får den absolut bedste oplevelse, hver gang de er i kontakt med jer? Uanset hvem i firmaet, man kommer i kontakt med, skal oplevelsen være god, hvis I vil fastholde kundens interesse. Vi hjælper med at skabe overblik og struktur i jeres kundeflow og -kontakt, så I holder fast i jeres glade kunder.

BEGREBER & INDVENDINGER

Ved I, hvordan man håndterer kundernes indvendinger? En indvending kan ses som enten modstand eller en mulighed – men som udgangspunkt er der ved indvending tegn på, at kunden har overvejet at købe det, du sælger. Vi giver jer sparring og coaching i, hvordan I kan gøre indvendingsbehandling til en naturlig del af dialogen med kunden.

Det gode salg er det bevidste salg

Salg er et af forretningens vigtigste områder, hvis man vil sikre virksomhedens succes. Derfor skal sælgerens værktøjskasse være i orden, så I kan øge både pipeline og lukkeprocenten på jeres emner.

Med over 20 års erfaring i salgsbranchen er det vores erfaring, at det gode salg er det bevidste salg. Det indebærer bl.a. god planlægning, systematik i hele processen, menneskeforståelse og empati – og ikke mindst stor disciplin og effektivitet.

Denne erfaring giver vi videre til vores kunder, når vi rådgiver, sparrer og coacher i optimering af salgsprocesser. Vi øger effektiviteten ved at sætte salget i system, og opkvalificerer salgskompetencer og teknikker, så I får lukket langt flere ordrer og sikrer virksomhedens succes. 

Skal vi hjælpe jer med at øge lukkeprocenten på jeres salg?

Axello salg og coaching